嫣然如梦

给自己一个属于自己的空间。爱上每天的生活
Talk About It - Mike Perry、Hot Shade

土媚儿:

‖嘿嘿,前奏特醉人,间奏也是。




《Talk About It》


Back when I spent my love on you

回想起以前相爱的日子

Woke up in the middle of the afternoon

慵懒的午后你在我怀抱中醒来

I said hey, we can't do anything

我说,“我可以陪你干任何事”

Or we can talk about it all night

噢,我们能说上一晚

End of the night, I'm lost in you

第二天,发现我已沦陷你的温柔乡

My last cigarette I gave to you

点燃最后一支烟,把它给你

You said hey, we can't do anything

你说,“你对我做什么都可以”

Or we can talk about it all night

oh,也许我们会暧昧一晚

But we won't talk about it all night

但我们不会这么做

Cuz when I talk about you

因为每当谈起你

I never feel sorry

我会不感到遗憾

When I am with you

当你我还在一起时

Oh baby don't worry

噢宝贝,不要患得患失

I don't need to tell you but you cut me now

我不需要让你知道,你牢牢抓住我心

Cuz we can not not not...

因为我们爱过

Cuz we can not not not...

因为我们曾属于彼此

Tell me a lie, I'll make it true

对我说谎,我情愿相信

Tell me he touches you the way I do

告诉我是谁模仿我的方式给你爱抚

I said hey, we can't do anything

我说,“嘿,我们可以做任何事”

Or we can talk about it all night

噢,我们可以谈情说爱度过夜晚

But we won't talk about it all night

但我们不会这么做

Cuz when I talk about you

因为每当谈起你

I never feel sorry

我从不感到难过

When I am with you

当你我还在一起时

Oh baby don't worry

噢,宝贝,不用担心

I don't need to tell you but you cut me now

我不需要让你知道,你牢牢抓住了我心

Cuz we can not not not...

因为我们爱过

Cuz we can not not not...

我们曾属于彼此

Talk to me

和我说心里话

I promise you will back with me

我知道你会回到我身边

I want you to set to free

我知道你想要我放手

And we can not not not...

所以我们分道扬镳

And we can not not not...

当彼此的陌生人

Cuz when I talk about you

当我谈起你时

I never feel sorry

我从不遗憾

When I am with you

当你我还在一起时

Oh baby don't worry

噢,宝贝不要多想

I don't need to tell you but you cut me now

无需告诉你我对你的爱

Cuz we can not not not...

因为我们能

Cuz we can not not not...

因为我们能





评论

热度(12)