嫣然如梦

给自己一个属于自己的空间。爱上每天的生活
Find You - HIDDN、Beatrich

小豆之家:

Heart Beating To Your Love
你爱的心跳
Hard Days Are Gone
艰难的日子已去
I Hope I Have It All
我希望我拥有一切
My Soul So Wide
我的灵魂远离目标
You Got To Be Mine
你必须是我的
Love Is Getting Cold
爱是越来越冷

I Will Go And I Will Say
我会去说的
Fight The Worse 'Cause I'm Okay
但更糟的,是我很好
Guide Your Heart To My Heart
引导你的心来到我的心
For You My Lover I Will Find
为了你找到我的爱人
I Will Go And I Will Say
我会去说的
Fight The Worse 'Cause I'm Okay
但更糟的,是我很好
Guide Your Heart To My Heart
引导你的心来到我的心
For You My Lover I Will Find
为了你找到我的爱人

For You My Lover I Will Find
为了你找到我的爱人

For You My Lover I Will Find
为了你找到我的爱人
The Sky Is Turning Red
天空是红色的
The Days Are Going Long
日子将很长
You're Smile Will Do It All
你会微笑
I'm Knocking At Your Door
我会敲你的门
You Know What I'm Coming For
你知道我来了
I Want To Have It All
我想要拥有一切
My Soul So Wide
我的灵魂远离目标
You Got To Be Mine
你必须是我的
Love Is Getting Cold
爱是越来越冷
I Will Go And I Will Say
我会去说的
Fight The Worse 'Cause I'm Okay
但更糟的,是我很好
Guide Your Heart To My Heart
引导你的心来到我的心
For You My Lover I Will Find
为了你找到我的爱人
I Will Go And I Will Say
我会去说的
Fight The Worse 'Cause I'm Okay
但更糟的,是我很好
Guide Your Heart To My Heart
引导你的心来到我的心
For You My Lover I Will Find
为了你找到我的爱人

For You My Lover I Will Find
为了你找到我的爱人

For You My Lover I Will Find
为了你找到我的爱人
I Will Go And I Will Say
我会去说的
Fight The Worse 'Cause I'm Okay
但更糟的,是我很好
Guide Your Heart To My Heart
引导你的心来到我的心
For You My Lover I Will Find
为了你找到我的爱人
I Will Go And I Will Say
我会去说的
Fight The Worse 'Cause I'm Okay
但更糟的,是我很好
Guide Your Heart To My Heart
引导你的心来到我的心
For You My Lover I Will Find
为了你找到我的爱人

For You My Lover I Will Find
为了你找到我的爱人

For You My Lover I Will Find
为了你找到我的爱人

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(29)